Pitanja

Saznajte odgovore na često postavljena pitanja.
Niste pronašli što Vas interesira slobodno nam poašljite upit.

Ako nisam u kondiciji hoću li ja to preživjeti?

Hoćeš, trening je malo teži i intenzivniji, ali zato se i isplati. Prvo ćete krenuti sa lakšim intenzitetom, a onda ćemo postepeno povečavati kako će već rasti vaše sposobnosti.

Koliko će trajati upale mišića?

Najčešće ovisi o tome koliko se istežeš, te koliko prolaziš kroz trening sa tom upalom. U pravilu bi trebali trenirati kroz upalu i istezati upaljena područja.

Kako izgubiti kile na određenom području tijelu?

Ne postoji ciljano skidanje kila. Jednostavno ovisi o genetskom kodu unutar čovjeka gdje će krenuti prvo trošiti svoje zalihe. Kod nekih prvo odu ruke, kod nekih noge. U pravilu trbuh je najtvrdokorniji. Iz razloga što ga tijelo želi najviše sačuvati s obzirom da nije uvjereno koliko ćemo ga mi čuvati. Naravno mislim na organizam. S čime to pokazujemo? Pa svojim odnosom prema njemu, sa hranom koju unosimo, alkohol koji pijemo, količinom vode, proteina, ugljikohidrata, elektrolita itd. O svemu tome ovisi hoće li nam naše tijelo vjerovati da ćemo ga zaštititi.

Kako izbječi ozljede?

Postoj i više načina, prvo i najbitnije je adekvatna obuća. Dakle, ako nemamo tenisice koje su adekvatne za skakanje to će se jako grubo odraziti na našem tijelu. Počevši od zglobova, pokosnica, listova, koljena, kukova, križa, leđa, vrata. Uvijek se negdje pokaže taj nedostatak adekvatne obuće. Drugo, pravilno izvođenje vježbi. Potrebno je sve vježbe izvoditi tehnički pravilno i nikada nije bitan broj ponavljanja ispred kvalitete izvedbe vježbe. Ako krenete polako, trudeći se naučiti pravilno izvoditi vježbu, brže ćete i efikasnije imati rezultate svoga rada. Ako srljate i žurite, misleći kako sve znate, samo ćete se ozlijediti i nećete moći ništa. Treće, polako, nemojte juriti kroz trening. Skoncentrirajte se na pravilno izvođenje vježbi kako bi se zaštitili.

Kakve veze ima obuća sa mojim treningom?

Pa ima, i to velike. Ako imate tenisice sa ravnim đonom (starke, startasice, pumice itd), nemate adekvatnu amortizaciju vibracija koje proizvodite tijekom treninga. Sve te vibracije negativno utječu na tijelo i na nama je da ih minimaliziramo sa adekvatnom obućom. Ona treba biti: povišene pete, mekane, elastične, sa đonom adekvatnim za podlogu na kojoj ćete vježbati. Također, jako je bitno za higijenu da ne vježbate u tenisicama u kojima hodate po vani. Imajte posebne tenisice za vježbanje.

Ovdje vježbam tri tjedna, zašto su mi se noge povečale?

Pa razlog je slijedeći, s obzirom da niste vježbali vaši mišiči su na 0, ali imate potkožno masno tkivo koje je na 5. Krenuli ste trenirati i sada ste pokrenuli taj mišič koji se lagano počeo povečavati, te je došao do brojke 3. Sada kada zbrojimo mast 5 i mišič 3 imamo brojku 8. Eh sada, odmah dolazimo do reakcije "ali ja ne želim da mi se povečaju noge!". Ali kada trenirate aktivnu sportsku tjelovježbu u kojoj sudjeluju svi mišići tijela, normalna reakcija je da će doći do povečanja na vagi. Zašto? Zato jer 2 kg mišiča je otprilike proporcionalno veličini 8 kg masti. Nemojte se voditi kilama već centimetrima jer oni su bitni. Za transformacije tijela treba vremena, svi brzi i magični rezultati su nerealni za tijelo.

Zašto su brzi magični rezultati nerealni za tijelo?

Zato što se cijeli organizam mora prilagoditi novim zahtjevima. Kada promijenite prehranu, učinite to postepeno. Kombinirajte sa treningom i napravite plan za pola godine kakve rezultate želite. Jer sve što je brzo je opasno, nesigurno i lako se može vratiti u 1,5x većem obliku. Što znači, ako odete na neku od magičnih dijete koje će ubiti u Vama 15 kg u dva mjeseca. I nakon toga se vratite na stare navike, nabiti ćete 20 kg.

Koliko dugo moram trenirati kako bi imala/o rezultate?

Dragi moji, STALNO! Jednostavno tijelu treba kontinuitet i stalno ga se treba iznenađivati sa treningom. Zato mi i radimo toliko različitih vrsta jedne vježbe i sve to kombiniramo u treninge naše kako bi tijelo funkcioniralo što skladnije i radilo što bolje.

Što znači pravilna prehrana?

To znači, pet obroka dnevno. Zdravih, manjih uravnoteženih kako bi tijelu pružili sve što mu je potrebno za funkcioniranje i kako bi se osjećalo sigurno da će dobiti svoje zalihe energije te kako ne mora skladištiti zalihe po tijelu u strahu kako neće biti nahranjeno.

Herbalife?

Kao klub mi ga ne preporučamo. Iz više razloga. Prvi je cijena proizvoda, jednostavno preskupo za premalo. Razlog tolikoj cijeni nije kvaliteta već što iznad tog čovjeka koji je prodao, još barem šestoro ljudi mora dobiti neku zaradu. Drugi razlog je što je to sojin protein. Sojin protein nije maksimalno iskoristiv i nije dovoljno kvalitetan kako bi ispratio sve zahtjeve treninga. Treći razlog, ograničavajuća aminokiselina Lizin. Kada vam netko kaže "ovaj proizvod sadrži sve aminokiseline" postoji jedan mali trik u tome. A taj je da aminokiseline ovise jedna o drugoj. Što znači da je iskoristivost svih jednak iskoristivosti najslabije, a u slučaju Herbalife-a to je Lizin, kojeg ima najmanje i onda je tolika iskoristivost i ostalih aminokiselina.
Ali sa Herbalifeom mršavim. Istina, ali mršavili bi i da se za puno jeftinije napravite nešto puno finiji napitak kao zamjenu za obrok i isto bi mršavili. Zamjena za obrok ne postoji, jer da postoji Oprah bi ga već imala. Razlog mršavljenja je to što je Herbalife napravljen za prosječnog lijenog amera kojem je teško pomaknut svoje dupe pa su im onda smislili proizvod koji će im dati magične rezultate.
Za nekoga tko se bavi našim tipom vježbanja to nije dovoljno jaka hrana koja bi mogla popratiti potrebe organizma. A onda tu dolazimo do toga da postoje još tri proizvoda koja morate kupiti kako bi sve funkcioniralo u magli kako treba. Ali moj odgovor je NE!

Savjeti oko prehrane?

Smanjite na sokovima za 90%, izbacite bijeli kruh, pohano, prženo u dubokom ulju, jedite više juha i jela na žlicu, jedite više povrća i voća u raznim salatama. Pijte vode svako malo. Voda čisti organizam i pomaže funkcioniranju. Pokušajte sa na 6 tjedana odreči alkohola. Samo to napravite i imati ćete promjene koje želite.