Zlatna pravila vježbanja

Bitno je vježbu izvesti pravilno iz razloga što jedino kada je tijelo postavljeno na pravi način i radi pravilno pokret,
tek tada se aktiviraju mišići koji trebaju raditi određeni pokret!

Pravilna izvedba vježbe

Bitno je vježbu izvesti pravilno iz razloga što jedino kada je tijelo postavljeno na pravi način i radi pravilno pokret, tek tada se aktiviraju mišići koji trebaju raditi određeni pokret! Tek tada mi uistinu vježbamo. Ako napravimo sto nepravilnih trbušnjaka, ne znači da smo vježbali već samo gubili vrijeme i možda se ozlijedili. Uvijek je bolje napraviti onoliko koliko možemo ali samo ako je izvedba vježbe sto posto pravilna. Tada dobivamo maksimum od svoga treninga!

Pravilno disanje

Kako pravilno disati? najveći problem kod svih ljudi. Pravilno je disanje tako da kod svakog opterećenja izdišemo zrak bez zadržavanja a kod rasterećenja udišemo zrak. Tako ćemo tijelo opskrbiti sa dovoljno kisika. U slučaju da kod opterećenja zadržimo dah lako je moguće da ćemo osjetiti vrtoglavicu. Tako da uvijek treba paziti na pravilno disanje! Kod kardio vježbi najbitnije je da je disanje ritmičko i duboko! Isto tako ne dišemo na trbuh već na prsa, trbušni zid mora bit u kontrakciji radi stabilnosti trupa kod izvođenja vježbi!

Koncentracija pri izvođenju vježbe

Ako napravimo 100 trbušnjaka a razmišljamo o tome šta je danas na tv-u ili koje povrće ćemo kupit ili šta ćemo sutra za ručak praviti, mi nismo napravili 100 trbušnjaka! Mi smo mlatili praznu slamu a od našeg treninga nismo napravili ništa! Dakle vrlo bitan dio: Skoncentriraj se! Zašto? Zato jer kontrakcija mišiča je voljna kontrakcija! Mi sami odlučujemo kada ćemo aktivirati mišić. Određenom kretnjom aktiviramo ga 70%, a za preostalih 30% nam treba um.

Poznavanje vlastitih granica

Znati do kuda Vaše tijelo može ići, koliko možete izdržati i kada vam je previše. Nije potrebno forsirati se preko granica vlastitih mogućnosti! Isto tako moramo paziti kako ne bi išli ispod svojih mogućnosti. Tu će Vam najviše pomoći trener, koji će prepoznati kada posustajete a možete još ili kada forsirate a nemate više snage. Poznavanjem vlastitih granica, te poznavanjem tijela, najviše će Vam pomoći da postignete svoje ciljeve. Ali svoje tijelo malo tko poznaje, tako da je potrebno nekoliko treninga da shvatite za što ste sposobni i koliko možete.

Pravilno kretanje

Stopala su naša prva i glavna poveznica do zdravoga tijela. Preko stopala nam polaze sve vibracije kroz tijelo i ako stopalo nije dovoljno elastično, ako nam zglob nije dovoljno jak, te ako nam pokret stopala nije optimalan za kretanje svoje tijelo možemo dovesti do velikih ozljeda. Najčešće ozljede koje proizlaze iz nepravilnog hodanja, trčanja, skakanja su ozljede koljena i ozljede leđa i to najčešće sakralnog dijela kralježnice. Pravilnim kretanjem, bilo to hodanje, trčanje ili skakanje čuvamo svoje tijelo od mogućih ozljeda!

Ritam treninga

Sve što postoji na svijetu ima određeni ritam kako bi funkcioniralo, imamo ritam u muzici, u sportu svaka obrana ima svoj ritam i svaki napad ima svoj ritam. Zamislite sve to van ritma, zamislite lošu muziku ili u bilo kojem sportu ekipu koja nema tu harmoniju ili sklad u igri, taj specifični ritam. Zamislite najgore od svega, srce u aritimiji!Gotovo ništa na svijetu ne može funkcionirati ako nema određeni ritam. Tako i trening. Prije nego počnete i prije nego se posvetite nekom treningu, bitno je odrediti dane, barem tri u tjednu kada možete trenirati. Najprihvatljivi je ritam 0101010 ili 1010100.

Svakome treba trener!
Čak i treneri imaju svoga trenera.

A svatko tko misli da može sam trenirati se vara!
Najlakše je vježbati kada imaš nekoga tko će te tjerati i tko će te motivirati!
Zašto treba trenirati sa trenerom:

Organizacija treninga

Praćenje treninga, izvedbe te način rada

Praćenje rezultata treninga

Podrška kod treniranja

Prilagodba treninga

Treneri

Ne može svatko biti trener, jer trener najprije treba biti dobar psiholog
da prepozna u kojem je psihičkom stanju osoba sa kojom radi, te izvrstan motivator kako bi znao pokrenuti tu osobu!

Alem Ćatić

Predsjednik kluba

Rođen 1988. godine u Zagrebu. Kineziološki fakultet je upisao 2007. godine. 2011. godine se prebacuje na SCIT. Nakon dugogodišnjeg bavljenja fitnessom, 3. 8. 2012. otvara vlastiti fitness klub. Prošavši cijeli program Insanityja, odlučuje se baviti istim, te proučava na koji ga način prilagoditi rekreativcima. Fitness klub dobiva ime kao i sam program „Ludilo“. Nakon tri uspješne godine s preko 1700 upisanih članova u klub, odlučuje nadograditi svoje znanje te odlazi u London po licencu za Insanity program. Time postaje jedan od prvih licencniranih trenera u Hrvatskoj.

Nina Trbović

Trener

Rođena 1990. godine u Zagrebu. Licencirani je trener fitnessa od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, sukladno europskom kvalifikacijskom okviru. Uz to je i diplomirana odgojiteljica. Diplomirala je 2014. godine na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Uz veliku ljubav prema djeci, gaji i veliku ljubav prema sportu. Želja joj je spojiti ta dva zvanja, te jednog dana raditi u sportskom vrtiću. Kroz život je trenirala razne sportove: tenis, tajlandski boks i odbojka, a bavila se i fitnessom(TNG, Body sculpt, Sensual mix). Zaljubljenost u Insanity je počela 2012. godine kada ga je prvi put počela trenirati, te postigla zadivljujuću transformaciju na vlastitom tijelu.

Laura Stiegler

Trener

Rođena je u Zagrebu 1986. godine. Nakon završenog Zdravstvenog učilišta i rada u nekoliko kozmetičkih salona, zapošljava se u centru za mršavljenje gdje pet godina pomaže ženama u borbi protiv suvišnih kilograma i nezdravih prehrambenih navika. Od svoje 18. godine aktivno se bavi grupnim programima vježbanja (Hi-Lo aerobic, Fat burning, Step, Workout programi, Cycling i dr. ). Početkom 2014. dolazi u Fitness klub Ludilo okušat se i u Insanityju. Kasnije te godine upisuje Fitness učilište, završava formalni program obrazovanja i postaje licencirani trener grupnog fitnessa. Stječe pravo na upis u europski registar fitness trenera (EREPS) te planira daljnje usavršavanje na tom području.